Jak sprawdzić koszt dostawy całego zamówienia?

Wrzuć wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz sposób dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.

Koszt dostawy zależy od:

  • gabarytów przedmiotu,
  • ilości zamówionego towaru,
  • wyboru sposobu dostawy,
  • wyboru formy płatności,
  • kategorii z jakiej pochodzą zamówione przez Ciebie produkty (kategorie: Meble, Wyposażenie wnętrz, Na wymiar, Akcesoria meblowe, Materiały drewnopochodne).

Koszty wysyłek są wyliczane z gabarytów produktów oraz kosztu wysyłek kurierskich.

Koszty dostawy paczek znajdziesz na karcie danego produktu.

W celu zminimalizowania kosztów bądź ich ustalenia w przypadku ich braku w karcie produktu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi

Asortyment zamówiony przeważnie wysyłany jest za pośrednictwem podanych poniżej firm kurierskich.

Dostawa mebli i wyposażenia wnętrz

Czas i godzina dostawy to 1-2 dni robocze w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki. Przesyłki dostarczane są zazwyczaj od około godziny 9-tej do godziny 16-tej.

Większość przesyłek dostarczana jest (szczególnie w większych skupiskach miejskich) w godzinach 12:00-15:00 i uzależnione są od miejsca dostarczenia przesyłki.
W niektórych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki lub zdarzeń losowych.

Wnoszenie: W przypadku przesyłek standardowych (paczka) o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie.
W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania) wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.

PAMIĘTAJ:

  • o wysyłce informujemy mailem, podajemy nr przesyłki i dane kontaktowe nie do kierowcy lecz do firmy kurierskiej, na podstawie nr paczki można ją śledzić na stronie firmy kurierskiej,
  • przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem,
  • dodatkowe opcje jak np. dostawa po godzinie 16:00 są dodatkowo płatne i prosimy ustalić taką możliwość przed zakupem z obsługą sklepu.

Zmiana adresu dostawy. Aby go zmienić, należy skontaktować się z Działem Obsługi (17 851 66 88, handel@meble.pl)). Jeśli zmiana adresu nastąpi w trakcie dostawy, może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:
Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!

Uwaga! Kurierzy są szkoleni aby wpisywać do protokołu niepełne informacje, które są potem podstawą do odrzucenia reklamacji! Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!

Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki!

Dostawy realizowane są w oparciu o regulaminy świadczenia usług poszczególnych przewoźników: