REKLAMACJA
Poniżej znajdziesz wszystkie podstawowe informacje dotyczące zwrotów, reklamacji oraz gwarancji.
Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć REKLAMACJĘ, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).
Jak złożyć Reklamację?
Dla osób posiadających konto w serwisie: Zaloguj się do swojego konta, wejdź w zakładkę 'Zamówienia' a następnie 'Historia zamówień zrealizowanych' kliknij w 'Reklamacja' przy danym zamówieniu.
Dla zamówień bez konta: kliknij w link do zwrotu który otrzymałeś/aś w mailu potwierdzającym zamówienie.
Na szczegółach zamówienia wybierz reklamowany towar, dodaj opis i zdjęcia.
Zatwierdź Reklamację, w przeciągu kilku minut otrzymasz maila z podsumowaniem.
Reklamacja została złożona ! Poczekaj na kontakt naszej obsługi, pamiętaj na rozpatrzenie mamy 14 dni.
W przypadku dokonania zakupu za pośrednictwem Internetu (a zatem co do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość) przysługuje Ci ponadto PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).